Followers

Monday, March 14, 2011

Pusar Baby

Ade org ckp klu pusar bb tu ade 2 bb tu degil.Kadang² kesian bile dah besa org ckp "oh degil budak nie pusar pun ade 2" pepandai je ek.Dlm family aku abg 2nd aku ade 2 pusar mmg degil huahuahua kbetulan je tu.Pakcik aku ade 6 org anak sume pusar dua tp baik je.Mcm² tanggapan org kt org yg memiliki 2 pusar nie cm kolot je pikir cmtu tau.Dah Tuhan nk jd kn ade 2 pusar kt pale tu nk wat cmner terime je la nape ade org nk ejek² lak.Anak aku pusar kt tepi ha tu ape maksud lak???

13 comments:

anie,Nagoya said...

kalo ada pusar 3 cam ne tu?baik atau degil?hihihihi....

u melayu tulen??hihihi...muka like cam cina sikit

vielyns said...

anak sy yang sulung u pun ada 2 pusar jugak. Bukn degil kot. Tapi akif orgnyer :) apa2 pun wallahuallam..:)

julia said...

anie~x penah dgr 3 pusar hihihi.I tulen u hahaha mmg melayu x de cmpur lgsg

vielyns~ :-)

MrS. F!zA said...

hihi betol3x..kita sokong..heran jugak..kebetulan kot..ramai je pusar 1 tp degil jugak cane tu??

*ank kita pon pusar 2..hahaha

Miss Dill said...

2 pusar - degil

kalau ade 4? 6? 8? berganda2 degilnye ye?

insyaallah, anak yang baik hasil didikan yang baik. insyaallah.

Miss Dill^^

mrs.sabri said...

anak akak dua2 lelaki ada dua pusar atas kepala..degil atau tidak ianya bergantung kepada cara kita mendidik mereka..ada kawan akak anak dia ada TIGA pusar..

n@jwamz said...

la ye ke?? ade makna pusar kat kepala eh? huhu baru tahu.. nak check pusar kepala sy laa...mne tahu ntah masuk kategori degil..hehehe

✿ etiey erywan ✿ said...

hmmm itulah tapi betul ke idakk kan. anak buah saya ada yang ada 4 pusar

Halen said...

hehe.. my daughter ada pusar dua perangai ble tahan jgk la kekadang je. rasanya kebetulan je kot. lg 1 org ckp klu ada pusar 2 ni klu bela kambing mesti menjadi kambing tu. sy x try lg bela kambing hehe

julia said...

halen ~ hihihi klaka je ape kene mengene 2pusar ngan bela kambing.Tp slalu bb yg active or degil sikit nie blaja pandai...otak cerdik

Qaseeh Tolia said...

Pusar 2, anak no 2..degil tak , hyperaktif tak cuma, chengginggggggg..sesangat..kuat merajuk n manja..tapi very helpful compared to her brother..Salam Kenal

julia said...

qaseh~slm kenal....stiap ank tu bbeza2 kn x kisah la janji ank2 kite respect parent diaorg

Lady Apple Story said...

adik saya ada 4 pusar dikepala..
dua dihadapan dan dua dibelakang..
saya cuba mencari mksud 4 pusar dikepala.. boleh tolong