Followers

Monday, March 07, 2011

Bam² Bagai D Pam²

Salam N3 mlm nie aku nk cite skit pasal bentuk badan.Nape ek org ppuan nie taksub sgt ngan badan yg kurus kering bak ikan kering nie heran².Bukan cantik pun klu badan tu skeping je biar chubby skit baru bile pakai baju cantik je cutting tu.Dulu badan aku time skola punye la keding nyer dah nmpk mcm kulit & tulang je klu time skola dulu naik bas kene bdiri rase nk thuyung hayang je badan nie sampai rase cm tu skali.Bmacam ubat & petua aku gune kn utk bg bdn berisi tp x jln pun smpai ayh aku ckp x yah sibuk² mkn ubat nk gemok nnt pas kawin gemok la huhuhu.Aku x kire nk gemok gak.Dah la ayah aku panggil aku bini popeye tension je gue.Kt skola dulu pun same tp ade la bape org je ejek aku cmtu brani ke ramai yg nk ejek kang aku sekeh pale tu kang.Aku dulu active dlm bidang sukan tu psl r lemak mknan tu cpt sgt tbakar agak nyer.

Smpai satu tahap aku dah fed up utk besar kn badan aku nie aku pun beserah je la.Mkn spt biase dgn jumlah yg melampui batas kuikuikui huish org badan kurus nie mkn kusss smangat tau jgn x percaye.Bile dah abis skola aku pun keje yg tembam bkn badan tp pp je yg tembam maybe keturunan aku tang pp je yg debab.Jeng³ bile umo aku dah 20thn badan aku dah start bam² tp cik bon je la time tu.Makin lame tang lengan lak makin lame 1 badan chubby ha ko dulu nk sgt badan chubby skang nie tuhan dah bg terime je la.Eh aku syukur sgt² tau x penah menyesal pun.Hubby aku lg suke ye la dier kenal aku dr badan aku yg kurus kering smpai la bdn aku yg chubby nie.Dulu time kurus bkn nyer dier suke pun slalu suh aku mkn...mkn...& mkn smpai lebam.

Tp aku heran asal lak kkwn aku sibok je risau pasal badan aku nie dah bam² aku x risau pun laki aku suke nk wat cm ner cume aku maintain jgn smpai tlbh berat ideal ngan ktinggian aku nie je.Klu budak² skola dulu pun ramai yg tkezut aku dah bam² huahuahua ape² je la korang nie.Aku cume nk bg tau kt korang x semua llaki kt luar tu yg suke ppuan kurus & x semua llaki suke ppuan yg chubby semua terserah pada empunye body hehehe...yg penting dalaman tu biar baik dlm segala segi ;)

No comments: