Followers

Tuesday, March 15, 2011

M'Donald / Pizza Hut

Ish³ poning tol nk pikir nk celeb8 besday ank aku sorang nie ha.Lg 3 bln dah nk sethn umo dier.Klu mcd party 1jam½ je kt pizza 2jam.Lbh pun ½ jam je.Klu nk wat kt umh mak aku mcm x larat nk kemas.... dulu mase wat cukur jambul pun mcm nk patah pinggang huhuhu.Sesape blh bg cadangan nk wat kt mcd or pizza?

11 comments:

hani said...

alalalalaa...tomey
idea tak de nak kongsi...tp teringin nak muah muah bby ni...

julia said...

hani~hahahaha x per nnt i smpai kn muah muah kt aaron ek

Tulip said...

xd idea juga.....2 2 okey...kat umah pun okey..lg meriah...agaknya lah..

mama maman said...

mama yana lagi pening tau... berday bujang i jatuh pada 17 march ni tau... lagi pening nak celebrate camne...:)

anyway salam kenal ye....:)

finas said...

TAk ada pengalaman celebrate besday anak kat McD atau Pizza..tp kalau budak2 better McD kot...

julia said...

tulip~klu kt umh nk kene kemas huahuahua

mama maman~salam kenal gak...uish nk dkt dah nie cpt plan

finas~thx

T'nie on the Blog said...

cutenyer baby nih:)

julia said...

t'nie~thx

MULAN said...

maybe mcd kot...

josrevalution said...

amm..kalo dekat pizza..camner??huhuh..folo u mamy..folo me to yer..

julia said...

mulan~tu la klu mcd ade mascot kn

josrevalution~klu pizza 2jam