Followers

Monday, March 07, 2011

Aaron Ku Sayang

Yeah Aaron dah msk 8 bln kejap je dah besa ank mummy nie.Mcm baru smlm je branak kn aaron.Skang nie pandai main akal kdg² geram je mummy ngan aaron nie tau kdg² mummy gelak sorang² je bile aaron nk ambik perhatian mummy.Gg aaron dah nk msk 5 btg dah bile aaron gelak klakar lak mummy tgk hahaha....yg mummy bangga aaron dah pandai panggil "mummy" tp 2x je la tu pun sbb aku x layan dier.

Huwaaaa peyut muncit la....


Aaron lom pandai mrangkak lg tp dah blh bdiri bbrape second.Tak suke ddudukn x tau nape asik nk bdiri meloncat-loncat je keje nye.Penat mummy & daddy tau nasib x nk bdokong spanjang mase,klu x lg penat.Tp mummy & daddy x penah mengeluh sbb we luv u Aaron.Ank aku nie manje yg amat x leh berenggang ngan mummy dier nie baru stapak aku mlangkah dah uwekkkkkkk tu baru slangkah klu blangkah² cube korang bygkan....kdg² dah mcm kene rotan je dgr dier nangis hishhhh cmner mummy nk wat keje (ade mcm alasan x nk kemas umh n msk x  huhuhu) tp mmg betol aku x reke cite.Tido pun nk dgn mummy gak siap nk peluk² bagai suke tol bau tiak mummy kn hihihi.

Tak saba mummy nk tunggu Aaron pandai jln blh kite g jjln jauh skit kn eeeiii x saba nyer.Mummy jugak x saba nk celeb8 party besday Aaron ye la Aaron je la ank aku wat mase nie mesti la nk celeb8 kn.Ok la smpai sini je la cite psl Aaron nnt ade cite tbaru aku cite lg....

Nangis berebut camera sume mummy pegang dier nk ish³

Hp mummy pun dier nk...ntah sape la yg aaron nk call

No comments: