Followers

Friday, April 08, 2011

LaGiLaGiLaGi Jeram

Burrrppp الحمد لله kenyang tol wlaupun mkn ari rabu lps.Nape asik mkn kt jeram ri tu pun aku ade post n3 mkn kt sini gak kan.Actually x tau nk mkn kt mane,ayah aku nk mkn seafood so adik aku suggest mkn kt jeram je la.Aku on je sbb ayah aku yg blanje hahahah mkn smpai lebam.Kitaorg g 2 kete abg aku bwk wife,ank,adik & ayah aku....hubby aku bwk mem besar hihihih aku r tu,aaron,mak & atuk (ppuan).G ari biase cpt skit mknan siap x de r sangap je dok situ.Total mkn ari tu RM230++ (8org dewasa) ok r tu mane nk dpt harge cmnie klu mkn kt tmpt lain kan.Lauk sume licin nasi je ade balance aku suke ratah² lauk nie.Kt bwh aku share pix kitaorg mkn mlm tu ade gak x sempat snap.




 


2 comments:

Opah Kentang said...

sedapnyer sotong tepung..
lame opah tak makan :P

julia said...

opah~mmg sedap lg sedap ratsh cm tu je